Rozwiązywanie wniosków klientów w ustalonych terminach, z informowaniem o ich statusie
Proste ewidencje otwartych i wykonanych prac według klientów, z bezpośrednim fakturowaniem, planowaniem kosztów i zasobami ludzkimi
Ewidencja pracy wykonanej przez pracowników
Wszystkie niezbędne dane o firmach i klientach w jednym miejscu.
Zapisuje wszystkie obiekty w konfigurowalnej przez użytkownika bazie danych
Wyznacz terminy, które będą mówić o jakości Twoich usług
SLA
SLO
Przekierowanie komunikacji e-mailowej poprzez adresy publiczne, przechowywanie i przetwarzanie wszystkich wiadomości w CDESK
Będziesz miał wszystko udokumentowane w CDESK.
Szybkie i łatwe planowanie obowiązków
Kontrolowany proces realizacji wniosku
Dostosuj formularze w CDESK do swoich potrzeb
Ewidencja ofert z zatwierdzeniem przez klienta
Procesy zatwierdzania wniosków, ofert i urlopów
Wszystkie informacje przeznaczone dla Twoich pracowników są uporządkowane w jednym miejscu
Tablica ogłoszeń w Twojej firmie
Wycena świadczonych usług, dostarczanych towarów i związanych z nimi opłat
Rejestrowanie i dzielenie się know-how przez wyznaczone osoby, Baza wiedzy i rozwiązań
Ewidencja udzielonych urlopów z zastępstwami
Nie zostawiaj swoich obowiązków na lodzie, gdy nie jesteś w pracy
Szybki dostęp do danych CDESK z urządzenia mobilnego, nawet w terenie
Rozszerzenie obsługi klienta o zaawansowane zarządzanie IT
API do wymiany danych między CDESK a innymi systemami w Twoim środowisku
Mniej formalna, elastyczna ewidencja zakupów
Łatwe archiwizowanie załączników i dokumentów
Poinformuj wszystkich o swojej rezerwacji. Unikaj niepotrzebnych nieporozumień
Przegląd dat w interaktywnym kalendarzu
Centralny rejestr kontraktów z klientami
Przejrzysta baza klientów z możliwością kategoryzacji
Łatwy transfer wiadomości e-mail do CDESK